Metro Medica
Gu Xiaofeng goes to Haicheng to combat a plague, only to be ambushed and thrown into a lake. In her fading consciousness, she glimpses the silhouette of Ren Yi. When she awakens in the modern world, she resolves to stay by Dr. Ren Yi's side to uncover the truth—thus begins a tale that transcends two worlds.