Next Door Witch J
This drama is about the love, life and work of "Seo J" who has amazing makeup skills and is working in the world of K-Cosmetics.
"Seo J" is a young star beauty content creator who posts under the username "Next Door Witch J." "Woo Bin" is the CEO of a cosmetics start-up. He seems intelligent and cool on the outside, but actually has no dating experience at all. "Lee Tae Kyung" is the director of MCN, a management agency that specializes in representing beauty creators. "Oh Oh Young" is a first-generation beauty creator who has millions of followers.
One day, "Seo J" uploads a video clip featuring a cosmetic from an unpopular brand, and as a result the product becomes so popular it quickly becomes sold out. The company's CEO "Woo Bin" realizes that "Seo J" is the reason for his product’s success. He wants to meet and thank her, but she misunderstands his intention, and she thinks he is a stalker! Their first meeting was awkward but funny, and soon "Woo Bin" begins to have a crush on her.