Mysterious Tales of Chang'an
During the Tang Dynasty, Crown Prince Li Xinghe went out of the palace in disguise, and met the coroner, Zhang Xiaomeng, and the official of Court of Judicial Review, Chu Qi. After the three of them have solved the mysterious Gu Case, they encountered the Red-Clothes Murder Case. In the midst of that, they even encountered Fox Spirit Locked Room Murder Case. How are they going to solve all the Mysterious Tales in Chang'an?