Apocalypse
During the apocalypse of the Ming Dynasty, meteorites fell from the sky and the earth changed drastically. After inhaling the poisonous gas that spread in the air, the villagers mutated into zombies, and the entire city became a dangerous city. The film tells the story of Zuo Lianshan, a fire armor officer who is an important position in the red shop division, regardless of the danger, he broke into the dangerous city swept by zombies to rescue his daughter.