Search: WWW
Telling the real life of the women in the new era that won't choose to be wives or mothers. Also it will portray the fierce competition story in the portal web industry. Lim SooJung plays the role of Pei Duomei. She is an office worker in the second half of the 30th generation who works on the portal web. She is very competitive. She loses a lot of things to succeed and gradually becomes skeptical of her life.