An ordinary office worker, Jin Wenzhi, is framed at work, his life crashing to rock bottom, and then he discovers his wife's infidelity. Stripped of everything, he chooses the fairest way to settle the score: a one-on-one boxing match against his wife's lover, who also happens to be the company's executive director, Huan Bin. Inside the Love Fight Club, he endures brutal training and confronts his own cowardice and pain head-on. Finally, he steps into the ring, fighting not just for his dignity, but perhaps, for his love as well.