Let's Go Fighting
A sudden accident happened to the whole Mu family who was abroad then and ran a leading catering enterprise. Mu Li, the second daughter of Mu family, received the heart transplant from her elder sister and took the place of her sister to be a drama queen. She approached to Mo Chen, who was believed to be the “initiator” of the acquisition of the Mu Group and her brother-in-law, to secretly investigate the truth of the accident, but found that there were many secrets behind the acquisition. The two tested each other with their own purpose and survived every crisis. Finally, they discovered the mysterious opponent hidden behind the scenes, found out the truth of the car accident based on clues and resolved the grudge.
Till then, they joined hands to fight against the enemies behind the scenes, and at the same time, they began a happy time of being teased by each other. Finally, Mu Li not only got the love of the “possessive CEO", but also brought all the people who had persecuted her family to justice.