The Rose's Bitter Bloom
Zhong Qing has been deeply in love with Lu Siyan for many years. Even knowing that Lu Siyan wanted to marry her out of revenge, she proceeded to marry him without hesitation. Three years into their marriage, she was unable to win over Lu Siyan's heart and was constantly abused by her mother-in-law. Eventually, on a rainy day, after being beaten by her mother-in-law, she was forced to sign divorce papers and was kicked out of the house. Six years later...