After the fall of the Old Immortal's realm, the Eternal Night Demon City rose overnight. When Wang Lin learned Li Muwan was struck by a deadly poison, he fought his way through three powerful demon lords, and returned with the antidote that saved her life. In the end, it was only by drawing strength from their bond and fusing for the first time with the form of an Ancient Immortal did the two were able to join forces and destroy the Demon Sovereign once and for all.