Wise Men Talk
《脑力男人时代》 is the first all-star talk show that features hormone and brain, hosted by 5 stars, all different in personality and thinking, namely Stephen Fung, Aarif Lee, Li Dan, Zhang Youhao, and Zhang Tengyue. There will also be a special guest in each episode. Who is the most charming brainy man in your mind!