Bangkit: 11 Days That Changed The Nation
On the morning of 10th May 2018, Malaysians woke up to a new nation. For the first time since Malaysia’s independence, over half a century ago, Malaysia was now in the hands of a new government. But how did this happen? Looking back, the tides of change could be seen in the days leading up to the elections.