CHEF of CHINA
CHEF of CHINA unleashes China's ultimate culinary showdown! 100 outstanding chefs, armed with blades and fiery woks, channel their reverence for 5,000 years of gastronomic legacy into explosive battles. Through knife-edge duels and creative gauntlets, they'll conquer flavor frontiers to claim the ultimate crown, "Chef of China"!