Royal Princess Li Yanchu rescued Han Shu from the execution ground and trained him in order to cultivate him as the lackey of the imperial court for the emperor, also her younger brother. When she was dying of illness, she designed her own death so that Han Shu could faithfully assist Li Jie. Three years later, Li Yanchu was reborn on Xie Yugui's body, and found out that she was seriously ill because of being poisoned, so she started to investigate, but got entangled again with Han Shu whose personality changed totally..