The Next Stop W
It tells the story of an intern doctor Wu Yanzhu in the real world who inadvertently broke into the world of the comic "W" drawn by her father Wu Chengwu, and after meeting the comic actor Jiang Zhe, a series of thrilling and sweet love stories happened.