We Are The Champions
A show based on the King Pro League program to convey the spirit of e-sports and team strength. The program will invite high-quality role models from sports circles, entertainment circles, e-sports circles and other fields to experience the sports charm of e-sports competitions with their love and pursuit of e-sports.