Empress Won't Go To Court
Modern girl Gu Jin Yan accidentally travels to ancient times and switches souls with the Emperor, despite being the Empress herself! After using the Emperor’s body in various ways and engaging in unexpected palace conflicts, the Emperor and Empress, who initially despised each other, must work together to find a way to switch back. This leads to hilarious bickering and acting both inside and outside the court. As a result, the Empress, who is ignorant of politics, faces difficulties in the court, while the Emperor, who resides in the palace, sees the true colors of his lover from a different perspective.