"Deyun After Hours, Season 2"
This program focuses on the daily after-recording fun of the outstanding young crosstalk actors of Deyunshe. Through various visits to their rooms, their daily life after work will be revealed. In each episode, a relaxing after-work atmosphere will be created for these actors, and through chats on different topics, their most real life status and personality charm will be shown, as well as the funny details of getting along with each other, so as to restore the most real behind-scene stories.