When the Weather Is Fine
Mok Haewon is unique in the sense that she has played the cello since she was little. Although she is very talented, she was hurt and distrusted by others when she started working. Therefore, she decides to close herself off and return to Bookhyun, where she lived as a child. Im Eunseob runs a bookstore called "Good Night" in Bookhyun. His days start with making coffee and reading a book and end the day with a bookstore diary on his blog. But since Haewon returned, this peaceful daily life has started to become different.