Unrequited Love
Luo Zhi and Sheng Huainan had seen each other and played together at a wedding when they were children. Due to family changes, Luo Zhi studied really hard but was not familiar with Sheng Huainan though they were in the same school. Later, the two entered the same university, accidentally met each other when visiting the Red Leaves Valley and got to know each other during tutoring. Due to the intervention of Ye Zhanyan, Ding Shuijing and the two families, Luo Zhi and Sheng Huainan experienced various misunderstandings. In the end, the two overcome all the difficulties and be together bravely.