Heart breaker lawfirm
Lawyer Ji-woo, who reigns as a powerhouse in the industry with her ability to erase contracts, meets a new lawyer who has photographic memory. Not knowing that this person is a woman disguised as a man, Ji-woo becomes confused about her own sexual identity due to her wavering feelings. Ari grows through solving cases in cooperation with Ji-woo, while her feelings for Ji-woo and her guilt continue to grow. Meanwhile, the identity of the perpetrator who caused Ari's brother Ain to become comatose after an accident is accidentally revealed, and at the same time, the fact that Ari is also a woman disguised as a man is suddenly exposed.