"Marry Me, My Queen"
Gu Qingzi, the patron of Jun'an City, had cleverly balanced the power of the court by pretending to be weak, but when the general Li Yinzhi returned to the city with an army of 150,000, Gu Qingzi disrupted his plan. The latter wanted to play the same old trick to distract Li Yinzhi, but unexpectedly she was forced to get married.