The Exorcist
This tells the story of the demon-hunting master Lin Tianshi and his disciple Liu Yize, who uphold the heart of goodness and are not afraid of hardships, and their story of subduing demons to save the people. The process of subduing the fox demon actually teaches people that they should break away from superstition, not be blinded by established worldly concepts, and to correctly distinguish between good and evil.