The Journey of Wugeng
The army of the alliance invaded the Crystal Mountain of the God Realm, and faced the awakened Lord of the Protoss "Tian". Under the strong oppression of "Heaven", he recalled the countless failed resistance wars of his predecessors, and the Eternal Night predicted that the result of his battle with the Protoss this time is no longer inevitable, but unpredictable. Because this time, there is a special "Child of Destiny" in the Allied Army, and he is Wu Geng.