Amelia and Jenny have always been in love. Yet, Amelia's arranged marriage with David forced them apart. Jenny was in despair till she meets Amelia again and ended up having to watch her poisoned right in front of her eyes. As David accused her of the unspeakable crime, Jenny stands by faith that David is the actual killer. David stirred all eyes into suspecting Jenny. When things got tangled, will Jenny be able to prove her innocence?