The Truth S4 is an open-world social deduction reality variety show. Featuring a player team made up of Liu Yuning, Jin Jing, Zhang Linghe, Ding Chengxin from TNT, and Zhou Keyu, the cast will enter the game world “Push Door” and fully immerse themselves in different character lives. Together, they’ll work as a team to clear four themed story instances and uncover the ultimate truth hidden behind “Push Door.”