Legend of the Undercover Chef S2
Ximen Changhai miraculously survives and returns to the Dingyuan Alliance, taking up his duty to defend the land and resist the invading forces. Meanwhile, his brother, Ximen Changzai, grows into his role as a sect leader. As tensions rise with external enemies and power-hungry adversaries, the brothers must unite their disciples to combat escalating dangers. Can they protect their land and bring lasting peace, or will new threats tear them apart?