Luo Yining, unbound by traditional formalities, frequently stood up for her downtrodden "Third Brother" Luo Shenyuan, discovering his hidden talents in the process. After heartbreak, she aimed for independence by starting a business. Luo Shenyuan, wrongfully accused, sought the truth about his mentor's death. Grateful for Yining's support, he helped her when her business faced difficulties, and their mutual understanding grew into love...