The Sweet Blood
A fantasy romance story between Yeon seo, a high school girl who has to graduate from high school safely. Yeon seo is a half-vampire who has lived 118 years. Born between a human mother and a vampire father, she has a natural beauty, and vampire abilities but desire to live an ordinary human life.