Young Voice
Xinhua News Agency reporters publicized dialogues with Gui Haichao, Dong Yuhui, Yi Yang Qianxi, Guo Fan, Wang Yifang and other experts to unlock the forefront of different industries and core sites. They see their life and hear their voice.