The Outlaw
When Zhou Yan travels to Langia to find his fiancée, he is abducted by traffickers and trapped in a brutal scam compound, where he narrowly escapes having his organs harvested. But his ordeal is far from over. Framed for a crime he didn't commit, Zhou Yan is thrown in prison. After his release, he poses as a feared underworld kingpin and begins taking down local crime bosses and ruthless gangs one by one. Joining forces with undercover cops Mona and Layla, he uncovers the mastermind behind it all and fights his way to the top, bringing the entire criminal network crashing down.