Please Love Me
Online celebrity Yi Han (Zhang Yujian plays) accidentally "blackmails" the manicurist girl Pei Youyou (Xu Xiaonuo plays), whose mind is full of buying a house. The two quite different people have to sign a marriage contract under the butterfly effect of a long-planned sneak shot incident. In the meanwhile, they gradually attract each other from interfering with each other. Unexpectedly, their contract leaks out, and a long-planned conspiracy is slowly uncovered. Yi Han's career encounters an unprecedented crisis. What is uncovered at the same time is Yi Han's sincerity to Pei Youyou.