Ex-Wife Stop
Cool CEO Sheng Nanfang is forced to marry an ordinary girl Su Shaoyan. He breaks her heart because of many misunderstandings. After the divorce, Sheng Nanfang realizes he has lost his true love. Then he becomes a very loyal husband, touches his ex-wife, and finally gets her back.