Go Summer! SuperBand!
Go Summer! SuperBand! is a reality show of music, delicacies, and camping. To prepare for the 2021 Summer School of The Coming One, the four bans, GALAXY, Fruit Planet, Siesta Phonograph, and Air League Band are heading to four big cities which are Changsha, Shanghai, Hohhot, and Xi'an for inspirations and to feel the local music environment. After this, they will assemble and have a small live show as a "music field report" to the Summer School of The Coming One.