My Chubby Queen
It tells the story of a modern fashion designer who traveled to ancient times and became the daughter of a great general and the plus-size queen Su Jinxia. After escaping from the palace, she was frustrated and humiliated in buying clothes, so she decided to open a plus-size clothing store to help plus-size girls regain their confidence, Find yourself and rely on your own ability to open up a business empire of plus-size women's clothing in the Xiadu Dynasty. It is an inspirational growth story for women with the main line. It expresses the central idea of breaking stereotypes and beauty does not need to be defined.