That Time I Got Reincarnated as a Slime S2 Part2
Thirty-seven-year-old Satoru Mikami is a typical corporate worker, who is perfectly content with his monotonous lifestyle in Tokyo, other than failing to nail down a girlfriend even once throughout his life. In the midst of a casual encounter with his colleague, he falls victim to a random assailant on the streets and is stabbed. However, while succumbing to his injuries, a peculiar voice echoes in his mind, and recites a bunch of commands which the dying man cannot make sense of.