Let Go of My Baby S2 Season 2
《放开我北鼻 2》 is a Chinese reality show that airs on Tencent Videos, which records the life of adorable kids and the celebrity brothers who take care of them. Jackson Yee, Lin Gengxin, and Jim Yu join Season 2 as regulars while Ma Tianyu, Joker Xue, and other former cast members come to visit the kids!