"My Wife, My Boss"
Young Kong Le entered the Yin family to search for clues about his parents' murder and became a security guard. At one point, he realized a shocking conspiracy was about to happen. In order to defend the empire controlled by his beloved wife, Kong Le was forced to reveal his identity and completely crush the evil plans of the competitors. Will he succeed his mission?