Heart Signal S2 Season 2
《心动的信号 2》 is a dating reality show about eight strangers, 4 men and 4 women, living together in the Signal House. The show invites Victoria Song, Ryan Zheng, Rainie Yang, Yang Chaoyue, Hito Du, and psychologist Liu Xuan as detectives to observe and interpret the emotional development and also detect who might become lovers in the Signal House.