In the mysterious Forgotten River Inn, fate weaves a tangled love story between the cold-faced constable, Shen Nan, and the enigmatic woman, A Ke. With her unique ability to enter the dreams of the living, A Ke uncovers the secrets of the past, only to realize that her destiny is intertwined with Shen Nan’s, bound by a love that transcends lifetimes.