Please Don't Spoil Me S2
Qin Yu's plan to implement the New Deal to improve people's livelihood and enhance national strength was hindered. Yan Yiyi came forward to help and finally successfully implemented it. Qin Yu's love for Yan Yiyi was even stronger. However, in order to return to the real world, Yan Yiyi still single-mindedly entered the cold palace. Beidi country conspired to create a plague, and for the sake of the common people, Yan and Qin joined hands to face it again.