You Make Me Dance
Song Shi On is an aspiring contemporary dancer who has recently been thrown out of the house by his family, while Jin Hong Seok gave up on his dream to dance and now lives off his investments as a mortgage collector. These two wind up sharing a place and the action unfolds from there.