Scent of New Dawn
In Jiangcheng, the prestigious perfume-making family faces a catastrophic fire set by their treacherous steward, who seizes their wealth. Lin Wanyue, an orphaned heiress, bides her time for years before returning to seek revenge. Upon her return, she reunites with Zhang Hanyi, the steward's son. Together, they embark on a journey of revenge, domestic intrigue, and business warfare, rising from humble beginnings in a modest courtyard to the pinnacle of success in a department store. Hand in hand, they overcome countless obstacles, battling enemies and fate alike.