As children, Crown Prince Chu Ying forms an unexpected friendship with the young eunuch Xiao Man, and the two grow up inseparable. When the late emperor passes away, Chu Ying ascends the throne, while Xiao Man is driven out of the palace.
Ten years later, Xiao Man returns in disguise, posing as a man. Though they appear close on the surface, both keep their guard up, quietly testing one another. After enduring court intrigue side by side, their relationship begins to shift, and feelings long buried slowly come to light...