Mama Go!
In order to save his seriously ill mother, Xiao Can trades his own life. After recovery, his mother returned to her 20-year-old appearance, but Xiao Can could encounter an accident at any time, so he decided to help his mother fulfill her dream while he was alive. This is a remarkable journey where Kong Guifang, together with her son and young friends, grows and evolves into a new woman.