Kelewat Batas
Behind Bella's seemingly perfect marriage lies Bimo's dark secret. When she suspects his affair, her search for answers pulls her into Arya and Ariel's world, unraveling jealousy, deception, and hidden truths, including the shocking reality of a child's true father. As love turns into a battlefield, Bella must decide: destroy everything built on betrayal, or rebuild her life from the ruins?