The Princess is a Rabbit Fairy
Bai Zaizai, a Rabbit fairy, to get revenge for her master, accidentally broke into the palace and became the bodyguard of Liu Changge, the second prince. The two of them were in the process of getting along, from knowing each other to slowly falling in love. Liu Changge helped Bai Zaizai complete the revenge for her master, and Bai Zaizai also helped Liu Changge defeat the national master Shen Yi and other princes in the dangerous palace.