Oh My Two Little Cupids
When the handsome and charming Jom Tup becomes a single father, he embarks on a challenging quest to find a new mother for his two children. His efforts are often thwarted by his kids, who cause trouble whenever they disapprove of his dates.
During this time, Linda enters their lives. Five years ago, she believed she had lost her child in an accident. But fate brings her to Jom Tup and his children, allowing her to rediscover the warmth of family.