Dylan Wang officially announced as Tencent NBA Experience Ambassador, joining the All Star Celebrity Game. He will head to Indiana to serve as a commentator for the All Star Game, experiencing the local basketball culture up close. Stay tuned for more excitement in "All Star Journey with Dylan.