A Little Thing Called First Love
Xia Miao Miao is a shy, artistic student who develops a crush on a handsome, talented classmate and embarks on a journey of self-discovery through college. Because of Liang You Nian, Xia Miao Miao decides to make a change. Through the help of her friends, she starts to learn about fashion, join school clubs, and studies hard to raise her grades. Her ordinary life is becoming more colorful by the day.