Meet Love in Chong Qing
A girl from the north, Tian Ningmeng, faces betrayal by her boyfriend and the collapse of her company. Forced to return to her hometown, Tongnan, a district in Chong Qing, she unexpectedly encounters a boy, Jiao Tang (Ling Feng), who generously helps her repay her debts. From then on, the two embark on a hilarious and heartfelt entrepreneurial journey together. Little do they know, fate had already intertwined their lives.